دانلود رمان قلب آهنی با فرمت پی دی اف

دانلود رمان قلب آهنی برای گوشی | آیس رمان

 

| دانلود رمان قلب آهنی |

 

دانلود رمان عاشقانه شرطی که بودنت را به همراه آورد با فرمت پی دی اف کاملا رایگان

و با دانلود سریع در اختیار شما عزیزان

 

♦| نام رمان : قلب آهنی

♦| نویسنده : زینب رحیمی  

♦| موضوع : عاشقانه / طنز / اجتماعی

♦| فرمت : پی دی اف  تعداد صفحات : ۵۸۴


♦ خلاصه  رمان :

داستان در مورد بخت و طالع سه دختر جوان می باشد که با ورود به دانشگاه و اجتماع زندگی آنها تغییر می کند. دخترانی از جنس آرامش و شیطنت های کودکانه دخترانی که با تغییراتی در زندگیشان به زیبایی های زندگی پی می ببرند. هر کدام در پی جستجو کردن و یافتن راهی برای خارج کردن زندگی خود از یکنواختی های تلخ و خسته کننده اند.پس با هم ببینیم که عشق، تنفر، بی اعتمادی، با شخصیت های رمان ما چه کار خواهد کرد

 

دانلود کریپتو تب برای کامپیوتر

ادامه مطلب...

 

قسمتی از رمان :

رمان قلب آهنی – خواب بودم که با صدای جیغ و داد

زینب از خواب شیرینم پریدم. با ترس روی تخت نیم خیز شدم و به اطرافم با ترس نگاه میکردم.

زینب : فاطی ذلیل شده پاشو دیگه از

کلاس جا موندم. صد بار میگم صبح تا شب نشین به حرف زدن با زهرا. تو که انقدر خوابت

سنگینه ، پس چرا تا نصف شب بیدار میمونی. اه پاشو دیگه .

– اوه خدا به خیر کنه. باز صبح شد و این اجی دیوونه من شروع کرد داد و بیداد کردن. الحق که

اوباهتی داره که ازش حساب میبریم. ناچارا بلند شدم اما به محض اینکه زینب رفت بیرون ،

لبخندی نشست روی صورتم و دوباره خزیدم زیر پتو و چشمام رو بستم که یهو از فریاد زینب

حس کردم علاوه بر اینکه پرده گوشم پاره شد ، پنجره ها هم به لرزه درومدن .

زینب : فاطمه

– وای بس کن دیگه زینب ، کم داد بزن سرم رفت. بخدا اصلا امروز حس دانشگاه ندارم. شما برید

بیخیال من بدبخت بشید. اه یکم درکم خوبه ، بدبخت شوهرت با این اخلاقت ، والا .

 

 

دانلود رمان قلب آهنی