دانلود رمان رابطه ای اجباری با فرمت پی دی اف

دانلود رمان رابطه ای اجباری با فرمت پی دی اف :: دانلود رمان ...

 

| دانلود رمان رابطه ای اجباری |

 

دانلود رمان با لینک مستقیم رایگان و فرمت های pdf,apk,epub,jar برای موبایل و کامپیوتر

 

 

 

 

 

♦| نام رمان : رابطه ای اجباری

♦| نویسنده : sara

♦| موضوع : عاشقانه

♦| فرمت : پی دی اف

♦| تعداد صفحات : ۵۲۲

♦| خلاصه همراه با قسمتی از رمان :

 

هواسرد بود بارونم شروع به باریدن کرده بود دستمو تو پالتو پاییزم فرو کردم کلافه باز به خیابون نگا کردم
پس مین بار بهش زنگ زدم بازم مشترک مورد نظر خاموش۱۰۰ مینو کجا موند گوشیمو ب رداشتمو برای ….

ادامه مطلب...

باحرص گوشیمو تو کیفم پرت کردم رفتم کنار خیابون تا تاکسی بگیرم اما تو این وقت ظهر تو این منطقه
یه تاکسیم رد نمیشد بیخیال تاکسی شدم شروع به راه رفتن کردم زیر لبم شروع به حرف زدن با خودم کردم
اخه وقتی نمیتونی بیای چرا قول میدی دختر خودسر
بارون شدت گرفته بود منم قدمامو تند کردم تا یه سرپناه پیدا کنم همون لحظه یه بنز مشکی
از بغلم رد شدو هرچی اب تو پیاده رو جمع شده بود به من پاشید با بهوت به خودم که سر تاپام گلی شده بود
نگا کردم به ماشینه نگا کردم که داشت راهشو ادامه میداد با حرص با صدا بلند هرچی امد تو دهنم گفتم:
_اخه الاغ نمیبینی زمین خیسه باسرعت میری وقتی رانندگی بلد نیستی برو خر سوارشو هی..

 

رمان مذهبی