دانلود رمان همسر دهاتی من با فرمت پی دی اف

دانلود رمان همسر دهاتی من با فرمت پی دی اف

 

دانلود رمان همسر دهاتی من |

 

دانلود رمان با لینک مستقیم رایگان و فرمت های pdf,apk,epub,jar برای موبایل و کامپیوتر

 

 

 

♦| نام رمان : همسر دهاتی من

♦| نویسنده : گیسو

♦| موضوع : عاشقانه

♦| فرمت : پی دی اف

♦| تعداد صفحات : 

♦| خلاصه و قسمتی از رمان :

با عصبانیت گفتم
_فعلا ک من زنشم نه تو و نه دخترای دیگه نمیتونید خودتون رو به شوهر من بچسپونید

بهتره بری یکی دیگه رو تور کنی برای خودت
با عصبانیت و نفرت گفت
_چی داری میگی تو دختره ی امل

پوزخندی زدم و گفتم
_امل تویی ک با این تیپت و این سر و شکل اون خانوادت دنبال شوهر من موس موس میکنی…

 

استخراج رایگان بیت کوین

 

ادامه مطلب...

با دیدن دختر روبروم با خشم بهش خیره شده بودم باورم نمیشد مادرم همچین زنی رو برام انتخاب کرده تا برام وارث بدنیا بیاره و بشه مادر بچه ام!
یه دختر بی کلاس و امل روستایی که دانشجوی خودم بود.

صورتش بی نقص بود اما بشدت کثیف و پر از مو ابروهای پر پشت و پهن از دیدن صورت پر مو و کثیفش داشت عقم میگرفت

من پسر جذاب و پولداری بودم که همه ی دختر ها آرزوی بودن باهام رو داشتن حالا مادرم یه دختر روستایی رو به عقد من در آورده بود یه دختر دهاتی رو به عنوان همسرم انتخاب کرده بود که فقط شب ها باهام همخواب بشه تا یه بچه بدنیا بیاره و بزرگش کنه.

با انزجار دستم و به سمتش دراز کردم و بازوش رو داخل دستم گرفتم و محکم فشار دادم که آخی گفت با خشم پرتش کردم روی زمین و بدون توجه بهش از اتاق خارج شدم.

_پسرم کجا؟!
با شنیدن صدای مامانم با عصبانیت داد زدم؛
_فعلا اصلا نمیخوام حرف بزنم مامان!
و از خونه خارج شدم با عصبانیت سوار ماشین شدم و حرکت کردم چرا باید مامان یه زن دهاتی که چرک و‌کثافط ازش میباره رو به عقد من در بیاره.

 

دانلود رمان های گیسو