دانلود رمان ایست قلبی با فرمت پی دی اف

دانلود رمان ایست قلبی نودهشتیا | دانلود رمان | نودهشتیا | رمان ...

 

دانلود رمان ایست قلبی |

 

دانلود رمان با لینک مستقیم رایگان و فرمت های pdf,apk,epub,jar برای موبایل و کامپیوتر

 

 

 

♦| نام رمان : ایست قلبی

♦| نویسنده : مقصوده بخشنده

♦| موضوع : عاشقانه / اجتماعی

♦| فرمت : پی دی اف

♦| تعداد صفحات : ۹۷۹

♦| خلاصه و قسمتی از رمان :

دلم مردن می ‌خواهد! می‌دانی؟! حالا می‌ فهمم حالِ کسی را که شکست می‌خورد و همه شکستش را می‌بینند؛ می‌فهمم وقتی حتی نمی‌تواند سرش را بالا بیاورد، چه برسد به این که بخواهد در چشم تک تکشان نگاه کند. نمی‌داند‌ چه کسی برایش ناراحت است! چه کسی برایش افسوس می‌خورد و چه کسی برایش خوشحال است!
فقط دلم کمی مرگ می‌خواهد. نوعی مرگ که اول قلبم به روی هر عشقی بسته شود و بعد چشمانم به روی همه ی نگاه ها. نوعی مرگ؛ مثل ایست قلبی!

 

دانلود کریپتوتب برای ویندوز

ادامه مطلب...

آرام، دختر رمان ما که در شب عروسی اش، داماد ناپدید می‌شود و در پی ناپدید شدنش، اتفاقاتی روی می‌دهد که باعث فهمیدن مسائلی درباره امیر و همچنین شعله ور شدن دوباره عشق قدیمی آرام می‌شود.
********
زنگ موبایلم باعث تند شدن تپش قلبم شد.
_ امیر داره زنگ می‌زنه الهه جون. فکر کنم نزدیکه؛ آخه گفت چند دقیقه قبل از رسیدنش خبرم می‌کنه.
علامت سبز رنگ روی صفحه گوشیم رو چند بار با هیجان به خاطر این ناخن های بلندی که آرایشگر واسم گذاشته بود، لمس کردم تا تونستم تماس رو برقرار کنم.
_ جانم عزیزم؟
چند ثانیه بعد از گوش کردن به حرف های مرد پشت خط، نمی‌دونم نگاهم و حالت چهره ام چجوری بود که الهه با ترس به سمتم اومد و دستم رو گرفت.
الهه: حالت خوبه عزیزم؟ چیزی شده؟
شنیدم؛ اما زبونم بند اومده بود. موبایلم رو با دست های یخ زده و لرزونم کنار گوشم گرفته بودم و به حرف های اون مرد گوش می‌کردم. اشک هام پشت سرهم از چشم هام می‌ریختن. فکرکنم حرف های اون آقا تمام شد یا شاید هم دید، من حرف نمی‌زنم، فکر کرد قطع کردم؛ او هم تماس رو قطع کرد...

 

دانلود رمان اجتماعی