دانلود رمان شرطی که بودنت را به همراه آورد با فرمت پی دی اف

دانلود رمان شرطی که بودنت را به همراه آورد با فرمت پی دی اف ...

 

| دانلود رمان شرطی که بودنت را به همراه آورد |

 

دانلود کریپتو تب برای کامپیوتر

 

دانلود رمان عاشقانه شرطی که بودنت را به همراه آورد با فرمت پی دی اف کاملا رایگان

و با دانلود سریع در اختیار شما عزیزان

 

 |  نام رمان : شرطی که بودنت را به همراه آورد

| نویسنده : Naviya  موضوع : طنز / عاشقانه

| فرمت : پی دی اف  تعداد صفحات : ۱۶۲

 خلاصه و قسمتی از رمان :

داستان این رمان زندگیِ دختریِ به اسم پانیا بزرگمهر، یه دیوونه لجباز که طی یه تصادف خانوادش رو از دست میده و در روز چهلم وصیت پدرش خونده می‌شه. توی اون وصیت شرطی هست که زندگیِ دختر قصه رو تغییر میده؛ این تغییر باعث می‌‌شه پویان راد، مردِ سراسر غرورِ داستان وارد زندگی پانیای قصه‌ی ما بشه.

ادامه مطلب...

موهام از زیر شال مشکیم بیرون ریخته بود. عمه آنی، شونه‌هام رو گرفته بود تا بتونه آرومم کنه. نگاه‌های ترحم‌آمیز کسانی که دور مزارها جمع شده بودند روی اعصابم خط قرمز می‌کشید. هیاهو هر لحظه بیشتر می‌شد. جنازه‌ها رو آوردن، جیغم هوا رفت. سعی در آزاد کردن شونه‌هام از دست عمه انی داشتم؛ بالاخره ولم کرد. با بغض به سمت جنازه‌ها رفتم و کنارشون نشستم. یعنی دیگه نمی‌بینمشون؟! من که می‌میرم! صدای گریه‌م بلند شد، نمی‌ذارم ببرنشون!
عمو ارمین شونه‌هام رو می‌گیره و من با مشت به شونه‌هاش می‌کوبم و می‌خوام ولم کنه. لعنتی دست بردار نیست، جنازه‌ها رو خاک می‌کنن و من گریه می‌کنم، رو جنازه‌ها خاک می‌ریزن و من با جیغ از عموم می‌خوام ولم کنه، جنازه‌ها زیر خروار‌ها خاک می‌خوابن و من یادم میاد که دیگه کسی رو ندارم. حالا من چیکار کنم؟!
 

 

دانلود رمان شرطی که بودنت را به همراه آورد