دانلود رمان عشق و انتقام رایگان با فرمت پی دی اف

رمان حادثه ای :: دانلود رمان عاشقانه | ناب رمان

دانلود رمان عاشقانه، عشق و انتقام از Fati18 با لینک مستقیم و فرمت پی دی اف


نام رمان : عشق و انتقام

 نویسنده : Fati18  موضوع : عاشقانه / حادثه ای

 فرمت : پی دی اف  تعداد صفحات : ۱۷۲

 خلاصه داستان رمان :

 

دانلود کریپتو تب برای کامپیوتر

عشق و انتقام زندگی دختریه به اسم نفس که سختی ها و تلخی های زیادی رو در زندگی چشیده تو ۱۸ سالگی برادرش رو ازش گرفتند و تصمیم می گیره انتقامش رو از قاتل برادرش بگیره . برای زندگی به آلمان میره وبعد از پنج سال به ایران بر میگرده با پسری به اسم بردیا آشنا می شه و غافل از اینکه این پسر دوست داداشش بوده و کنار قاتل برادرش زندگی می کرده بردیا به نفس قول میده که کمکش می کنه

 

ادامه مطلب...

وسایل و چمدانم رو از فرودگاه گرفتم و با تاکسی وارد شهر شدم.میدونستم واسه چی اومدم! انتقام!
وجود م پراز کینه شده بود. پنج سالی بود که تو کشور آلمان زندگی می کردم و در یک شرکت بزرگ و
معتبر کار می کردم اما االن وقتش بود که ایران بیام. یک واحد از ساختمانی که ده طبقه بود رو وسط
تهران اجازه کرده بودم. مدارک مورد نیاز برای استخدام رو برداشتم و به شرکت رفتم..

سریع و حالت دو می رفتم که یهو به یه نفر خوردم و پخش زمین شدم خیلی دردم گرفته بود تا جایی
که دلم میخواست گریه کنم. سرمو باال گرفتم که دیدم یک پسر باال سرم ایستاده.. پرسید:حالتون
خوبه خانم؟! من:آقا مگه کوری؟! اون که تعجب کرده بود گفت:ببخشید ولی این شما بودید که با عجله
می رفتید بر حال بازم عذر خواهی میکنم. پشت چشمی نازک کردم و چیزی نگفتم و خودمو جمع و جور
کردم و پیش منشی رفتم تمام توصیحات و مدارک رو بهش دادم و اونم فرم رو به من داد تا پر کنم.
خیلی آرایش کرده بود طوری که وقتی دیدمش بال نسبت شما فکرکردم میمونه!

 

دانلود رمان عشق و انتقام